Χωρίς Γλουτένη

Χωρίς Γλουτένη

Η "Γλουτένη" είναι μια σύνθετη πρωτεΐνη που υπάρχει σε μερικά δημητριακά όπως είναι το σιτάρι, το κριθάρι και η σίκαλη και σε μικρότερο βαθμό στην βρώμη. Η γλουτένη βοηθάει στο "φούσκωμα" του ζυμαριού του ψωμιού και δίνει στο τελικό προϊόν μια κολλώδη υφή. Δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη είναι το σιτάρι, το ντίνκελ, το μονόκοκκο, το σκληρό σιτάρι και η σίκαλη. Η βρώμη και το κριθάρι έχουν μια χαμηλή αναλογία γλουτένης. Δημητριακά όπως κεχρί, καλαμπόκι, ρύζι καθώς και δημητριακά όπως κινόα, αμάρανθος και το φαγόπυρο είναι χωρίς γλουτένη.

Η Γλουτένη του σιταριού καταστρέφει την υγεία, το πνεύμα διότι ως ισχυρή φυσική κόλλα/πρωτεΐνη συγκόλλησης επικολλάται στα τοιχώματα όλων των αγγείων που διέρχεται πεπτικούς σωλήνες, φλέβες, αρτηρίες, έντερα κλπ. Οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν τις ιδιότητές της και για αυτό τρέφονταν μόνο με Ζειά ή Ζέα που ήξεραν ότι τρέφει το πνεύμα και δεν μπλοκάρει τον εγκέφαλο. Η Γλουτένη σε μια ομάδα ανθρώπων δημιουργεί δυσανεξία που ονομάζεται κοιλιοκάκη και στομαχο-εντερικά προβλήματα.


Υποκατηγορίες